poniedziałek, 18 kwietnia 2016

But my fault lies in weakness to Berlin!


Mając do dyspozycji wolny weekend i brak jakichkolwiek na niego planów, to nie ma nic lepszego, niż "take a trip".  W moim przypadku podróże to idealne lekarstwo na tzw. bad day.
Nie ma sensu siedzieć, zamartwiać tym, co i tak nic nie wniesie pozytywnego do naszego życia. Złota zasada- "jeśli nie wiesz co robić, zacznij coś robić". Zaczniesz koncentrować swoją uwagę na konkretnej rzeczy, a nie wysyłać ją w pustą przestrzeń, z której i tak nie wróci. Poświęć chwilę dla siebie.
Może jakiś wyjazd?



Osobiście mam słabość do poznawania nowych miejsc, a ostatnio moje serce skradł Berlin.

"But my fault lies in weakness to Berlin"
Był to kolejny weekendowy wypad  z serii "ucieczka od codzienności", których ostatnio coraz więcej u mnie.. Może to wszystko przez zbliżającą się olbrzymimi krokami maturę..
Ale jednak nie myślmy o tym i łapcie foty, które udało mi się zrobić w wolnych chwilach mojego pobytu w stolicy Niemiec.































See U soon!
-xoxo, Meg


13 komentarzy:

  1. Zawsze takie spontaniczne wyjazdy były dla mnie ogromną odwagą. Zazdroszczę, bo sama chętnie zobaczyłabym Berlin, a Twoje zdjęcia jeszcze bardziej mnie do tego przekonują. Fantastyczne!
    http://jednoosobowaimpreza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i w takim razie mam nadzieję, że niedługo się tam zobaczymy i to Ty pokażesz mi Swoje zdjęcia Berlina :)

      Usuń
  2. Berlin pięknie tam jest też byłam
    uwielbiam takie wypadny na spontanie
    ślicznie zdjęcia :D
    obserwuję cię <3
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Widzę, ze nie tylko ja jestem zakochana w tym miejscu :)

      Usuń
  3. Też uwielbiam podróże, planuje odwiedzić Berlin w wakacje :) http://makeupwlosypielegnacja.blogspot.nl/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że również jesteś zwolenniczką podróżowania! Nie ma nic cudowniejszego! :)

      Usuń
  4. Też byłam w Berlinie. Zakochałam się w tej stolicy! <3 Z chęcią pojechałabym tam jeszcze raz. Zapowiada się, że dopiero za rok bądź jak wszystko dobrze pójdzie to jeszcze w tym roku odwiedzę Niemcy, jednak już nie Berlin :) Fajny post :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Berlin ma w sobie to Coś, ja niedługo planuję pozwiedzac resztę Niemiec i może coś cieplejszego :D

      Usuń
  5. Rany ale cudne zdjęcia :*
    Bardzo lubię takie posty z podróży
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci baaardzo! Ja również sądzę, że takie posty w stylu wspomnień z podróży są najlepsze :)

      Usuń
  6. Piękne miasto! Spontany są najlepsze :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że najlepsze! Mam nadzieję, że będzie ich więcej :)

      Usuń
  7. Berlin jest piękny! Zmotywowałaś mnie do nauki tego języka :) To graffiti i te budowle - coś wspaniałego <3

    OdpowiedzUsuń